Toercommissie

Henk

Als toerder wil je lekker peddelen op open zee, in de golven of op een leuk riviertje, tentje opzetten bij de boer of een verlaten strand, kampvuurtje en zand tussen je tenen (en in je eten). Mooier dan dat kan niet! Behalve als je dat gevoel kan delen met je clubgenoten of andere kajak enthousiasten natuurlijk…

Elk jaar worden er met veel plezier wat dagtochtjes , kampeerweekenden en soms een kajakvakantie naar wadden of buitenland georganiseerd. En soms sluiten we aan bij tochten georganiseerd door derden (bv Peddelpraat en NZKV). Een bijkomend voordeel is dat je daardoor ook steeds meer kajakkers leert kennen wat weer nieuwe mogelijkheden schept.

De twee kampeerweekenden zijn altijd in het weekend na Hemelvaart en een weekeinde begin oktober, de afgelopen tijd in Zoutkamp, Weerribben, Biesbosch enzovoort. Ook volgend jaar belooft het weer heel gezellig te worden! Wil je mee meld je dan aan!

De dagtochten zullen vooral spontaan aan de bar georganiseerd worden met en door de groep. Dus weet je een leuke tocht of route om met een aantal clubgenoten te varen laat het weten en wacht niet tot er iets georganiseerd wordt. Voor de beginnende kanoërs zullen er ook wat kortere tochten georganiseerd worden.

Heb je vragen of leuke ideeën voor een tocht(je) laat het weten aan de bar tijdens de clubavond.

De toetcommissie bestaat momenteel uit Jan-Willem Kruisinga en Rob Koster. Spreek een van hen aan voor plannen of wensen.