Nieuwe Kanopolo talenten gezocht!

Gratis Kanopolo lessen voor jeugdteams in mei juni en juli

Ben jij sportief? Ben je een teamspeler? Houd je van water en van spanning? Dan is kanopolo zeker iets voor jou! Kanopolo is de meest spectaculaire tak van de kanosport in Nederland. Teams van vijf tegen vijf strijden in korte explosieve wedstrijden om de overwinning. De sport wordt wereldwijd gespeeld en de Haarlemse club Trekvogels komt uit in de hoogste klasse van de Nederlandse competitie.

Dit seizoen biedt Kanovereniging Trekvogels gedurende drie maanden gratis proeflessen aan voor nieuw talent. Doelgroep vormen jongens en meiden in de leeftijd van 13 tot 16 jaar. Materiaal en goede trainers staan in deze periode voor je klaar. Afgesloten wordt met deelname aan een echt Kanopolo toernooi. Daarna hopen we dat je zo verslaafd bent geraakt aan deze bijzondere sport dat we een of meer nieuwe teams kunnen starten.

Voor meer informatie en inschrijven mail via de onderstaande link. We hebben ruimte voor maximaal 20 deelnemers ! Vol is vol.

Mail naar: gniretewednavzh.[antispam].@gmail.com

Informatie:
Kanopolo Talenten Training
Periode: mei, juni, juli op woensdag avonden
Locatie: clubhuis KV Trekvogels Haarlem
Kosten : geen kosten de eerste drie maanden
Leeftijd: 13 tot 16 jaar
Vereisten: sportief, teamspeler en niet bang voor water