PR commissie

De commissie bestaat uit de leden Thea, Hellen en Jan-Willem (voorzitter).

Wij zien graag dat het aantal actieve leden in de vereniging groeit. Dat betekent niet alleen sportief kanoën en een leuke après-kano, maar ook deelnemen aan het verenigingsleven. Dit doen we door mee te helpen met het organiseren of ondersteunen van allerlei activiteiten. Actieve leden geven de vereniging nu eenmaal bestaansrecht.

De uitdaging is hoe we dat kunnen doen. Daarvoor zijn alle clubleden nodig. Elk jaar organiseren we een Openingslunch rond Pasen, een Open Dag een Lichtjestocht einde augustus en een snerttocht ter afsluiting van het vaarseizoen. En we coördineren de clubagenda hier op de website.

Wil je ergens aan mee-organiseren of heb je zelf leuke ideeën voor een evenement, laat het weten. Emailadres: ofni.[antispam].@kv-trekvogels.nl

Groet Jan-Willem Doornenbal

PR commissie