Opschonen Spaarne-oevers

Inschrijfperiode
maandag 1 januari 2024 t/m vrijdag 20 september 2024
Vertrek vanaf Clubhuis Trekvogels

21 september is World Clean-up Day. Over de hele wereld zijn er op deze dag opruimacties. Ook in Haarlem al tientallen. Kanovereniging Trekvogels, IVN-Zuid-Kennemerland, scouting Kon-Tiki hebben de handen ineen geslagen en ruimen de oevers van het Spaarne op in Haarlem-Noord.

Vertrek- en eindpunt bij: Kanovereniging Trekvogels, Spaarndamseweg 25, Haarlem

Vanaf ca 10.30 hebben we koffie voor de deelnemers, om 11 uur gaan we van start. De grote boot van Kon-Tiki kan heel veel afval kwijt. Met kano's en evt SUPs zijn we flexibel om klein afval uit het riet te halen. De wandelploeg pakt de oevers mee.

Bij de kanovereniging hebben we een beperkt aantal handschoenen en prikstokken. Ook zorgen we voor vuilniszakken. Wanneer je zelf materialen hebt: graag meenemen!
En hopelijk lukt het ons om wat koffie/thee te zetten met wat lekkers er bij.

Als je geen lid bent van de kanovereniging, meld je aan via mail gadnoohcspo.[antispam].@jwd.dds.nl (o.v.v. naam, aantal personen, en jouw starttijd; je kunt ook later aansluiten)

Als je wel lid bent: je kunt je hier inschrijven.

Opschoondag Spaarne-oevers